Podpora

Naši zákazníci mají k dispozici celou řadu řešení nastalých situací. Dle našich zkušeností víme, že nejčastějším důvodem nefunkčního internetového připojení bývá povytažený konektor ze síťové karty. Nejprve se tedy ujistěte, že se nejedná přesně o Váš případ. Pokud bude problém přetrvávat, můžete kontaktovat naše technické oddělení, kde Vám náš tým zkušených techniků ochotně pomůže.

Postup při řešení problémů

Pokud dojde k situaci, kdy potřebujete pomoc s řešením vyvstalého problému, pak máte k dispozici několik způsobů:

  • V pracovní dobu od 9 do 17 hod. lze kontaktovat zaměstnance technického oddělení telefonicky na čísle 777 700 781.
  • V pracovní dobu i mimo ní lze využít email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , SMS a nově i WhatsApp.

Veškeré problémy se snažíme řešit v co nejkratším čase.